Meet Up Carolyn Steel & Ruud Zanders

Flevo Campus en Aeres Hogeschool zijn bezig een uniek curriculum over stedelijke voedselvoorziening te verwezenlijken. Daarvoor worden de meest uitgesproken stemmen in het hedendaagse voedseldebat uitgenodigd om hun perspectieven te delen. Op dinsdag 6 oktober gaan we in gesprek met Flevo Campus Research Fellows Carolyn Steel en Ruud Zanders. We hebben nog een paar plekken beschikbaar!

Zien we je 6 oktober?

Met plezier nodigen we je uit voor een Meet-Up met de Britse auteur Carolyn Steel (bekend van Hungry City en Sitopia: How Food Can Save the World) en Ruud Zanders (oprichter van Kipster). Steel en Zanders zijn betrokken bij Flevo Campus als Research Fellows van Aeres Hogeschool. Beide kijken vanuit hun eigen expertise specifiek naar het lokale voedselsysteem in Flevoland. Deze avond gaat het publiek met beide Research Fellows in gesprek en is er dus ruim tijd om vragen te stellen.

Wat: Flevo Campus Meet-Up | Carolyn Steel & Ruud Zanders
Voor wie:  voor betrokkenen & alumni, geïnteresseerden
 Wanneer: dinsdag 6 oktober
 Hoe laat: 15:00-18:30 uur
 Waar:  Boerkok, Lelystad
 Meld je aan:                 klik hier

Het programma

14:30 – 15:00               Inloop
15:00 – 15:15 Introductie
15:15 – 16:00  In gesprek met Carolyn Steel
16:15 – 17:00 In gesprek met Ruud Zanders
17:00 – 17:30 Ruud & Carolyn in gesprek met aanwezigen
17:30 – 18:30 Afsluitende borrel

Let op: Vanwege de coronamaatregelen beperken we het aantal aanwezigen tot 50 personen, zodat we ruim afstand kunnen houden. Er zijn nog een aantal plekken beschikbaar, meld je daarom snel aan, dat kan hier!  We zetten er op in om het evenement fysiek te laten plaatsvinden en houden daarbij rekening met alle corona voorschriften. Mocht het evenement niet of in andere vorm doorgaan, ontvang je daar tijdig bericht van.