Studenten Aeres Hogeschool Dronten

Open dagen voltijdopleidingen

Open dagen

Ben je benieuwd naar Aeres Hogeschool? Een open dag bezoeken is een goede manier om je te oriënteren. Je krijgt studie-informatie en kunt kennis maken met studenten en docenten.

Wij houden open dagen op al onze locaties. Bekijk hieronder de mogelijkheden!

Student Aeres Hogeschool Almere

Open dag Almere

Dit studiejaar worden er geen Open Dagen meer aangeboden voor Aeres Hogeschool Almere. Na de zomer worden de data voor de Open Dagen voor studiejaar 2024-2025 bekendgemaakt. Wil je op de hoogte blijven? Geef je op voor een seintje en je ontvangt een e-mail zodra de data bekend zijn!

Studenten Aeres Hogeschool Dronten

Open dag Dronten

Dit studiejaar worden er geen Open Dagen meer aangeboden voor Aeres Hogeschool Dronten. Na de zomer worden de data voor de Open Dagen voor studiejaar 2024-2025 bekendgemaakt. Wil je op de hoogte blijven? Geef je op voor een seintje en je ontvangt een e-mail zodra de data bekend zijn!

Student jongen in klas 3

Open dag Wageningen

Dit studiejaar worden er geen Open Dagen meer aangeboden voor Aeres Hogeschool Wageningen. Na de zomer worden de data voor de Open Dagen voor studiejaar 2024-2025 bekendgemaakt. Wil je op de hoogte blijven? Geef je op voor een seintje en je ontvangt een e-mail zodra de data bekend zijn!

Kies de juiste open dag

Open dagen deeltijd

Ben je geïnteresseerd in een deeltijdopleiding? Bekijk het overzicht van alle deeltijd open dagen en avonden.