post hbo opleiding Therapie met inzet van dieren Aeres Hogeschool Dronten

Ervaring van een student

“Ik vond de praktijkdagen ontzettend leerzaam en het was heel bijzonder om over zo veel verschillende dieren te leren. Wat ik daar heb geleerd is niet in een paar woorden samen te vatten, maar ik heb vooral gezien dat er veel meer mogelijkheden zijn om dieren in te zetten, dan ik zelf ooit had kunnen bedenken. De dagen hebben me geïnspireerd en gemotiveerd om verder te kijken dan de interventies en dieren die ik zelf in mijn hoofd had toen ik me inschreef voor de opleiding. Ik denk dat ik hierdoor met een meer open blik de komende lesdagen in zal gaan.

Ingrid Stephan heeft een prachtige locatie opgebouwd en het is heel bijzonder om met haar mee te mogen kijken. Haar kennis, ervaring en liefde voor mens en dier kun je eigenlijk niet uit een boek halen, dat maakt deze paar dagen extra bijzonder.”

post-hbo opleiding Therapie met inzet van dieren Aeres hogeschool Dronten