Minor Intercultural Communication

We bieden een studiekeuzecheck aan om te beoordelen of jouw keuze voor Aeres Hogeschool de juiste is. Een studiekeuzecheck is verplicht voor elke bachelor studiekiezer uit Nederland die een studie wil volgen bij Aeres Hogeschool Dronten.

Studiekeuzecheck

Na het aanmelden bij Studielink voor een studie aan Aeres Hogeschool Dronten ben je verplicht om de Studiekeuzecheck in te vullen. Je ontvangt van ons een link die direct toegang geeft. We raden aan om vóór het inschrijven via Studielink eerst een van onze open dagen te bezoeken. Onze ervaring is dat je dan al beter weet voor welke studie je wilt kiezen.

Heb je de Studiekeuzecheck online ingevuld? Dan krijg je van ons studieadvies. Vaak is dit advies positief en ben je van harte welkom om bij ons te studeren. Als wij twijfels hebben krijg je een studieadviesgesprek met een persoonlijke toelichting. Uiteindelijk willen we jou graag helpen om de juiste keuze te maken.