Gebouw Wageningen

Leerkracht, vakkennis en professionele ontwikkeling

Hoe zorg je ervoor dat je al je kennis, talenten en potentieel benut? Bij Aeres Hogeschool Wageningen richt je je op het vergroten van de leerkracht van mensen en organisaties. Van (beroeps-)onderwijs tot professionele praktijk. Geïnspireerd door de natuur.

Het vergroten van leerkracht staat centraal in het totale onderwijsaanbod, de professionaliseringstrajecten en in het praktijkgerichte onderzoek. We staan middenin het werkveld en leiden docenten, educatieve professionals, innovators van leren en kennismanagers op voor beroepsonderwijs, bedrijfsleven en maatschappelijke organisaties.

Dáárom Aeres Hogeschool Wageningen

• Veel keuzevrijheid tijdens je studie
  • Kleinschalig: iedereen kent elkaar
  • Goede aansluiting op het werkveld
  • Studeren in Wageningen, 'City of Life Sciences'
  • Vergroot je Leerkracht
  • Flexibele trajecten mogelijk

Studie kiezen

Lachende-studenten-praten-met-elkaar

Of je al een studiekeuze gemaakt hebt of niet, wat meer te weten komen over je nieuwe school en opleiding is belangrijk. Laat je daarom goed voorlichten.

Studeren in Wageningen

Student buiten aan tafel

Wageningen, 'City of Life Sciences' is een echte studentenstad. Er zijn dan ook veel voorzieningen en activiteiten voor studenten, zoals een gezamenlijke introductieweek.

Voor bedrijven en instellingen

Studenten overleggen aan tafel in klas

Heeft u een stage- of afstudeerplek voor onze studenten? Of een leuke vacature voor onze alumni? Neem contact op met ons Werkplekbureau.