Koolrabi

Dronten
Andere locatie
Meerdere dagen

Vanaf 1 januari 2019 is iedereen die, beroepsmatig of in het kader van een commerciële dienst, advies verstrekt over de bestrijding van plagen en het veilig gebruik van pesticiden verplicht om in het bezit te zijn van het vakbekwaamheidscertificaat ‘Adviseren gewasbescherming’. Indien u niet aan de voorwaarden voldoet om deze licentie te verkrijgen, dient u de cursus ‘Adviseren gewasbescherming’ te volgen. Deze cursus wordt verzorgd door docenten van Aeres Hogeschool Dronten, HAS Hogeschool in Den Bosch en Hogeschool InHolland.

De thema’s die behandeld worden zijn:

• Plant- en bodemweerbaarheid
  • Onkruiden
  • Schimmels
  • Bacteriën
  • Virussen, viroiden en fytoplasma’s
  • Insecten
  • Nematoden
  • Spuittechniek
  • Adviesvaardigheden
Talent voor groei

Praktische informatie en aanmelden

• Locatie: 's-Hertogenbosch, Dronten of Delft. Geef in het opmerkingenveld je voorkeurslocatie aan.
  • Kosten: €2120 Euro (excl. BTW) per deelnemer. Prijs is inclusief koffie/thee, lesmateriaal en het examen ‘Adviseren gewasbescherming’. Prijs is exclusief eventuele afname van het examen ‘Bedrijfsvoeren gewasbescherming’ en eventuele hertentamens.
    • Alleen deelnemen aan het tentamen adviseren gewasbescherming is ook mogelijk de kosten hiervan zijn: €840 excl. 21%BTW. Geef dit duidelijk aan bij het opmerkingenveld.
  • Cursusdata: Er wordt gestart bij minimaal 12 deelnemers. De cursus bestaat in totaal uit 6 cursusdagen en 1 dagdeel examen ( schriftelijk en examen). De lestijden zijn van 13.30 - 20.30 uur.
    • 26 september 2023
    • 3 oktober 2023
    • 10 oktober 2023
    • 1 november 2023
    • 7 november 2023
    • 14 november 2023
    • 21 november 2023
    • 12 december 2023
  • Aanmelden: Aanmelden gaat via een inschrijfformulier van de HAS Den Bosch, klik op de button hieronder.