Pieter_Seuneke

Mobiel: 06 23 85 33 80
Social: LinkedIn

Over Pieter Seuneke

Pieter Seuneke (1982) is sinds 2016 werkzaam bij Aeres Hogeschool Wageningen als kerndocent onderzoek (jaar 1) binnen de Master Leren en Innoveren en senior onderzoeker. Ook is hij lid van de Ethische Commissie Onderzoek van Aeres Hogeschool Wageningen.

Als ervaren (praktijk)onderzoeker richt hij zich het liefst op leren, onderwijs en de innovatie daarvan in de context van het groene domein / de landbouw. Pieter zoekt daarbij het liefst naar inhoudelijke verbinding met collega’s van de verschillende faculteiten van Aeres Hogeschool. Zijn interesse, kennis en ervaring ligt in leren voor transitie bekeken vanuit schoolse contexten (zoals innoverende docententeams gericht op leren voor duurzaamheid), buiten scholen (innovatienetwerken van agrarisch ondernemers) én op de vervlechting van beide werelden in lerende en onderzoekende gemeenschappen.