Fotowand_Blad

Functie: Promovendus, coördinator Leven Lang Ontwikkelen (LLO), docent Academisch Schrijven
Lectoraat: Responsief onderwijs & Omgevingsinclusief ondernemen
E-mail: k.van.der.brande@aeres.nl
Telefoon: 06 431 411 76
Social: LinkedIn

Over Kiran van der Brande

Kiran van den Brande werkt als promovendus, coördinator LLO en docent academisch schrijven bij Aeres Hogeschool. Zijn reis begon in 2018 als docent in team Internationaal, waar hij zijn passie voor taal en communicatie deelde met internationale studenten. Dit vormde de basis voor zijn diepgaande betrokkenheid bij onderwijskundige vraagstukken.

Parallel aan zijn werk bij Aeres Hogeschool, werkt Kiran als buitenpromovendus aan de Open Universiteit. Binnen de faculteit Onderwijswetenschappen onderzoekt het ontwerpen van betrokkenheid rondom onderzoeksthema’s. Zijn onderzoek wordt gevoed door het concept van Knowledge Building (kenniscreatie) met als promotor prof. dr. Frank de Jong.

De onderzoekssamenwerking met prof. dr. Frank de Jong en dr. ir. Corne Kocks wordt gekenmerkt door enthousiasme en progressie. Hun gezamenlijke passie voor kenniscreatie en onderzoek naar betrokkenheid vormt de kern van een dynamische en inspirerende samenwerking.

Kiran vervult ook de rol van coördinator Leven Lang Ontwikkelen (LLO) bij Aeres Hogeschool. In deze hoedanigheid kijkt hij naar de bredere context van professionele ontwikkeling en hoe kennisdeling tussen professionals en lerenden kan bijdragen aan continue groei. Zijn promotieonderzoek naar betrokkenheid valt samen met deze rol in die zin dat hij kijkt naar hoe publiek-privaat organisatieleren vorm kan krijgen.