Ayella Spaapen onderzoek Aeres Hogeschool Dronten

Telefoon: 06-28335968
Social: LinkedIn

Over Ayella Spaapen

Na haar studie bedrijfskunde en de master Agribusiness Developmens is Ayella sinds september 2019 aangesloten als docent- en onderzoeker bij het lectoraat Circulair ondernemen in de Agrifoodsector. Binnen dit lectoraat werkt ze aan onderwerpen die te maken hebben met innovatieve teelten en verwaarden van reststromen. Dit doet ze samen met (agrarische) bedrijven en studenten.

Onderwerpen waar ze zich mee bezig houdt zijn blockchain technologie, circulaire businessmodellen, voedselverspilling en alternatieve teeltmogelijkheden zoals zilte teelten en teelten onder zonnepanelen. Daarnaast is ze projectleider van diverse projecten bij meerdere lectoraten en doceert ze onder andere de vakken wiskunde en onderzoeksvaardigheden.