AHWpro Begeleiden van vmbo studenten bij hun stage

AHpro - Hogeschool voor professionals

Als professional wil je óók aandacht hebben voor jouw eigen groei en ontwikkeling. Bijblijven in jouw vakgebied is voorwaarde voor een duurzame carrière. En soms wil je extra of nieuwe stappen zetten in je persoonlijke ontwikkeling, bijvoorbeeld als je graag een volgende carrièrestap wilt maken, wil groeien in jouw functie of wil veranderen van baan. AHpro helpt jou hierbij.

Door jarenlange ervaring vanuit onze drie hogeschoolfaculteiten (Almere, Dronten en Wageningen) hebben wij veel kennis en kunde van de agrarische en educatieve (hoger onderwijs) sector. Met elkaar hebben wij de krachten gebundeld binnen AHpro, zodat wij jou tijdens jouw loopbaan optimaal kunnen ondersteunen.

AHpro biedt (online) cursussen, trainingen en coaching aan, online en fysiek. Zo helpen wij jou te ontwikkelen op een manier die bij je past. Maatwerk en incompany is uiteraard ook mogelijk. Bekijk ons aanbod en kies jouw ontwikkeling vandaag nog!

Dáárom  AHpro

• Deskundige begeleiding van docenten met veel (praktijk)ervaring in de agrarische en educatieve (hoger onderwijs) sector
  • Aan de slag met actuele thema’s en nauw contact met het werkveld
  • Maatwerk mogelijk voor bedrijven, instellingen en overheid, afgestemd op de vraag- en leerbehoefte
  • Goede sfeer, betrokken en persoonlijk

Agrarisch

AH pro thema Agrarisch

Wil je meer leren over thema’s als: teelt, gewasbescherming, bodem, bemesting, precisielandbouw en veredeling? Hoe je als professional binnen de veehouderijsector nog slimmer en efficiënter kunt ondernemen en/of gebruik kunt maken van innovatie mogelijkheden? Dan zijn de cursussen binnen Agrarisch wat voor jou.

Bedrijfskunde & Ondernemen

AH pro thema Bedrijfskunde en Ondernemen

Je werkt op dit moment als professional of ondernemer en wilt je graag op aspecten laten bijscholen. Je wilt je graag binnen jouw vakgebied verder ontwikkelen in onderwerpen als kwaliteitsmanagement, voedselveiligheid, marketing, export binnen de agribusiness of duurzaam ondernemen in de stad. Dan zijn de cursussen binnen Bedrijfskunde & Ondernemen iets voor jou.

AH pro thema Biologie

Natuur, planten en dieren staan centraal bij onze biologie-experts. Daarnaast passen wij de kennis en kunde van biologie ook toe op gezond leven en kijken wij naar verstedelijking vanuit een biologisch standpunt. Op deze manier worden belangrijke vraagstukken rondom mens en natuur vanuit praktijkgericht oogpunt op- en aangepakt.

Dier

AH pro thema Dier

Wil je meer weten over de interactie met dieren, hoe je met passie voor dieren vorm kunt geven aan ondernemerschap of wil je je als professional laten inspireren over nieuwe innovaties? Dan zijn de cursussen Dier mogelijk iets voor jou.

Food

AH pro thema Food

Welkom bij het thema van de grootste bedrijfssector ter wereld! De verwerking van voedingsstoffen tot voedingsmiddelen en het vermarkten ervan zijn belangrijke aspecten die belicht worden; nationaal en internationaal. Maar ook: wat is gezonde voeding en wat doet dat voor een mens? We zijn ons steeds meer bewust van het belang van eerlijk en duurzaam voedsel. Wat kunnen we bijdragen aan een goed en fair voedselsysteem?

Onderwijs, Leiderschap & Coaching

AH pro thema Onderwijs Leiderschap en Coaching

'Onderwijs is het krachtigste wapen om de wereld mee te veranderen’. Ben jij het eens met de woorden van Nelson Mandela? Wil jij leren faciliteren, bij jezelf en anderen? In dit thema helpt AHpro je graag verder. Met inzicht uit onze recente onderzoeken en onze jarenlange ervaring helpen wij je te inspireren en geïnspireerd te worden in een alsmaar veranderende wereld.

Techniek & Design

AH pro thema Techniek en Design

Wil je meer weten over de nieuwste ontwikkelingen in de agrotechnieksector of aan de slag met animaties, online kaarten, virtual reality en infographics? Dan zijn de cursussen binnen Techniek & Design wat voor jou.

Maatwerk en Incompany

AH pro thema Maatwerk

Staat uw specifieke behoefte niet als training aangeboden? En/of wilt u graag een training op maat aanbieden aan uw medewerkers?

AHpro biedt een brede keus aan opleidingen en cursussen voor het groene domein. Met onze kennis binnen de vakgebieden agrarisch, food, bedrijfskunde en ondernemen, biologie, dier, onderwijs, leiderschap en coaching, techniek & design gaan we graag verder in gesprek.

Klachtenprocedure

Agenda

AHPro hecht veel waarde aan tevreden relaties en maakt graag gebruik van uw feedback om te blijven ontwikkelen en verbeteren. Heeft u een klacht, dan horen wij het graag om samen tot een gepaste oplossing te komen.