Studenten Aeres Hogeschool Dronten

Een opleiding kiezen, hoe doe je dat? Of je de keuze nu al gemaakt hebt of niet, wat meer te weten komen over je nieuwe opleiding of school is belangrijk. Zo wil je vast weten hoe jouw school eruit ziet en of de lessen je aanspreken. Wij helpen je hier graag bij!

Open dagen bezoeken

Studenten Aeres Hogeschool Dronten

Op al onze faculteiten organiseren we (online) open dagen, dagen waarop je een kijkje kunt nemen bij de studie van je keuze en kunt praten met docenten en studenten.

Meeloopdagen

Studenten overleggen aan tafel in klas

De beste manier om te weten hoe het is om bij Aeres Hogeschool te studeren, is om langs te komen en de sfeer te proeven.

Factsheets aanvragen

Studenten in overleg Aeres Hogeschool Almere

Op een factsheet vind je alle belangrijke informatie over de studie van je keuze. Handig om later nog eens na te lezen, of om te delen met je ouders of vrienden.

Wil je meer?

Gedurende het hele jaar organiseren we activiteiten die jou kunnen helpen bij je studiekeuze. Denk aan proefstudeerdagen, waarbij je samen met andere studiekiezers lessen en workshops volgt. Of mbo-hbo doorstroomdagen, speciaal voor mbo'ers die overwegen om een hbo-studie te gaan volgen. Kijk in de agenda hieronder wat er op de planning staat!