Aeres Hogeschool Wageningen binnenkant krijtbord

Vergroot je leerkracht

Hoe zorg je ervoor dat je al je kennis, talenten en potentieel benut? Het vergroten van leerkracht staat centraal in het totale onderwijsaanbod bij Aeres Hogeschool Wageningen. Wij bieden bachelors, Associate degrees en een master.

Bachelors

De bacheloropleidingen van Aeres Hogeschool Wageningen leiden je op tot docent in het beroepsonderwijs of kennismanager in het bedrijfsleven. Bacheloropleidingen hebben een studieduur van vier jaar. Wil je een bachelor in deeltijd volgen, dan is relevante werkervaring vaak een eis voor toelating. Dit zijn onze bachelors:

Docent en kennismanager Groene sector

student wageningen

In deze bachelor kun je kiezen uit 9 groene studierichtingen, in voltijd en deeltijd. Als docent groene sector geef je les over onderwerpen als natuur, planten, dieren of voeding. Je leert leerlingen over het telen en verwerken voedsel, het aanleggen van tuinen of het verzorgen van dieren.

Docent en kennismanager Horeca Bakkerij en Recreatie

studenten horeca klaslokaal

Deze bachelor wordt aangeboden in voltijd en deeltijd. Als docent Horeca Bakkerij en Recreatie geef je les over de gastvrijheidsindustrie: horeca, bakkerij en recreatie. Je leert leerlingen bijvoorbeeld over koken en bakken, serveren of activiteiten organiseren.

Docent en kennismanager Dienstverlening en Producten

Bachelor deeltijd opleiding Docent en kennismanager Dienstverlening en producten Aeres Hogeschool Wageningen

De tweedegraads lerarenopleiding Docent en kennismanager Dienstverlening en Producten (D&P) leidt tot een bevoegdheid voor het vmbo-profiel D&P. Aeres Hogeschool Wageningen biedt als enige hogeschool deze opleiding met formele NVAO-accreditatie aan.

Associate degrees

Onze Associate degree-opleidingen leiden je op tot praktijkopleider in het beroepsonderwijs of bedrijfsleven, of als professional in het bloemenvak. Associate degree-opleidingen hebben een studieduur van twee jaar. Wil je een Associate degree in deeltijd volgen, dan is relevante werkervaring vaak een eis voor toelating. Dit zijn onze Associate degrees:

Ad Groene sector

Deeltijd Associate degree opleiding Educatief professional Beroepsonderwijs Groene sector Aeres Hogeschool Wageningen

Met een diploma van de Associate degree Groene sector wordt je educatief professional in het beroepsonderwijs of bedrijfsleven.

Ad Horeca Bakkerij en Recreatie

Associate degree deeltijd opleiding Horeca bakkerij en recreatie Aeres Hogeschool Wageningen

Met een diploma van de Associate degree Horeca Bakkerij en Recreatie wordt je educatief professional in het beroepsonderwijs of bedrijfsleven.

Ad Bloemsierkunst

Associate degree deeltijd opleiding Bloemsierkunst Aeres Hogeschool Wageningen

Met een diploma van de Associate degree Bloemsierkunst ben jij een toekomstbestendige en vakkundige bloemist!

Educatief professional beroepsonderwijs

Associate degree deeltijd opleiding Educatief professional beroepsonderwijs bushcraft praktijkopleider bushcraft Aeres Hogeschool Wageningen

Na afronding kun je als professional aan de slag. Bijvoorbeeld als opleider in het (groene) onderwijs of bedrijfsleven.

Master

Een masteropleiding bij Aeres Hogeschool Wageningen duurt twee jaar in deeltijd. Wil je een master in deeltijd volgen, dan is relevante werkervaring een eis voor toelating. Dit is onze master:

Leren en Innoveren

Vrouw geeft uitleg aan andere vrouw

De master Leren en Innoveren leidt je op tot een onderzoekende innovator van leren. De deeltijdmaster Leren en Innoveren wordt al jaren op rij benoemd tot Topopleiding door de keuzegids Masters.