Velázquez, E., Raté, S., & De Jong, F. (2017). Analysing Students’ Knowledge-Building Skills By Comparing Their Written Production To Syllabus. The Advances in Intelligent Systems and Computing series, Vol. 544, Chapter 32.p. 345-352. London: Springer Nature. https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-50337-0_32
2016
De Jong, F., Willemse, M., Kantola, M., Friman, M., & De Vos, M. (2016). Bridging the Imaginary Research and Practice Gap by Responsive Learning, Journal of Finnish Universities of Applied Sciences. In: M. Kantola, F. De Jong, M. Willemse, I. Berghmans (guest-editors), EAPRIL 2016, Vol. 2016/4 EAPRIL special issue , : UAS-Journal, Vol.( EAPRIL 2016).
Heikkinen, H.L.T., De Jong, F., & VanderLinde, R. (2016). What is (good) practitioner research? Vocations and learning, 9(1), p 1-19. DOI: 10.1007/s12186-016-9153-8.
Velázquez, E., Raté, S., & De Jong, F. (in print). Analysing Students’ Knowledge-Building Skills By Comparing Their Written Production To Syllabus. The Advances in Intelligent Systems and Computing series, Vol. 544, Chapter 32. London: Springer Nature.
Bennet, De Jong, F. & Vanderlinde, R. (2016) (Guest-coordinating-editors). Improving professional practice and competencies with practice-based research. Special issue. Vocations and learning, .9(1). ISSN: 1874-785X (Print) 1874-7868 (Online).
2014
Van Beek, J.A., De Jong, F.P.C.M., Minnaert, A.E.M.G., & Wubbels, T. (2014). Teachers’ practice in secondary vocational education: Between teacher control and student self-regulation. Teaching and Teacher Education: an International Journal of Research and Studies, vol 40, 1-9.
2013
De Jong, F., De Beus, M., Richardson, R., & Ruijters, M. (2013). Ecologically and Transdisciplinarilly Inspired research: Starting Points for Practitioner Research and Sustainable Change, In: T. Zohar Harel (Guest Ed.) Special issue: Sustainability: Multi-Disciplinary Perspectives. Journal of organisational transformation & social change, vol 10, 163-177.
Frijters, S., Van Werven, I., Richardson, R., & Biemans, H. (2013). Outdoor Learning in Secundary Education, what is to gain? A Systematic Literature Review. Journal of Environmental Education.
Rietveld, N., Op den Buijs, T., & Richardson, R. (2013). Multiculturele Attituden van defensiemedewerkers. Militaire Spectator, 182, nummer 6 – 2013, 288-301.
Van Benthum, N., Gullikers, J, De Jong, F. & Mulder, M. (submitted). Designing an Observation Instrument to benchmark assesessment for learning practice. Assessment in Education: Principles, Policy & Practice.
Richardson, R., Op den Buijs, T., & Van der Zee, K. (2011). Changes in multicultural, Muslim and acculturation attitudes in the Netherlands armed forces. International Journal of Intercultural Relations, vol. 35, 5, 580-591.
Van Benthum, N. & De Jong, F. (2011). Opvattingen van studenten en studieloopbaanbegeleiders over het gebruik van het persoonlijk ontwikkelingsplan en hun verbetersuggesties. Tijdschrift voor Hoger Onderwijs28 (3); 142-152
2002
Veenman, S., Benthum, N. van, Bootsman, D., Dieren, J. van, Kempen, N. van (2002). Cooperative learning and teacher education. Teaching and teacher education, 18, 87-103.
2000
Benthum, N. van, Dieren, J. van & Veenman, S (2000). Leren coöperatief te leren. Velon, tijdschrift voor lerarenopleiders 21 (1), 31-37.
Cookies op www.aereshogeschool.nl
Aeres gaat zeer zorgvuldig om met haar informatie en zal deze gegevens nooit aan derden ter beschikking stellen.
Aeres gebruikt cookies om jou in te kunnen loggen, video's van o.a. Youtube en Vimeo te laten zien, en meer. Meer weten? Lees ons privacy- en cookiebeleid.
Op dit niveau functioneert de website optimaal. We versturen gegevens naar externe partijen zoals Google Analytics en YouTube om je website ervaring te verbeteren. We slaan hierbij geen persoonsgegevens op.
Er worden alleen cookies geladen die noodzakelijk zijn om de website te laden en we versturen geanonimiseerde data naar Analytics om onze website te verbeteren.
Op dit niveau worden alleen de essentiƫle cookies geladen. We sturen alleen geanonimiseerde basisinformatie naar Analytics. Externe diensten zoals YouTube, Vimeo en Maps functioneren niet.