Gebouw Almere in bloei

Food, Nature & Urban Green

Wanneer er steeds meer mensen in de stad gaan wonen, ontstaan er steeds meer vragen op het gebied van natuur, leefbaarheid, voorziening van voedsel, water en energie. Er is kennis nodig om de groeiende steden wereldwijd leefbaar te houden. Daarom leiden wij studenten op rondom de thema’s Food, Nature & Urban Green.

> Lees hier meer.

Dáárom Aeres Hogeschool Almere

• Goede sfeer: betrokken en persoonlijk
  • Aan de slag met actuele thema's
  • Nauwe samenwerking met bedrijfsleven en overheid
  • Internationale ervaringen opdoen d.m.v. stages en projecten
  • Studeren in Groenste Hogeschoolgebouw van Nederland

Studie kiezen

Lachende-studenten-praten-met-elkaar

Of je al een studiekeuze gemaakt hebt of niet, wat meer te weten komen over je nieuwe school en opleiding is belangrijk. Laat je daarom goed voorlichten.

Studeren in Almere

binnen tribunetrap

Almere is misschien geen typische studentenstad, maar heeft je veel te bieden! Ontdek de uitgaansgelegenheden, winkels en de gezellige studentenwoningen.

Open dag Almere

Studenten Aeres Hogeschool Almere

Spreken de thema's Food, Nature & Urban Green je aan? Kom dan langs op een open dag. Tijdens de open dag vind je informatie over alle opleidingen die in Almere worden aangeboden.