Open dag Dronten voltijd

Ben jij erbij in Dronten?

Open Avond op donderdag 25 april

Ben je je aan het oriënteren op een hbo-studie? Aeres Hogeschool helpt je graag bij het maken van jouw studiekeuze. Tijdens deze laatste Open Avond kun je bijvoorbeeld een studievoorlichting bijwonen of mee op rondleiding over onze campus en een kijkje nemen bij onze praktijkfaciliteiten. Daarnaast staan onze studenten en docenten klaar om je alles te vertellen over de studies bij Aeres Hogeschool.

Enthousiast geworden? Meld je aan en dan zien we je graag op de Open Avond.

Praktische info

Donderdag 25 april 2024 | 18:45 - 20:45 uur

• Locatie: De Drieslag 4, Dronten

"Een open dag is een goeie manier om erachter te komen of een opleiding echt goed bij je past. Je maakt kennis met docenten en studenten van de opleiding en kan met al je vragen bij ze terecht."

Anne, bezoeker van de Open Dag

Studenten Aeres Hogeschool Dronten

Dit is Aeres Hogeschool Dronten

Dronten als studentenstad is misschien wel het best bewaarde geheim van Nederland. En juist dát maakt ons bijzonder. Bij Aeres Hogeschool Dronten merk je meteen de prettige sfeer, hechte band tussen de studenten en het persoonlijke contact met de docenten. Weet je van aanpakken, wil je ondernemen en samen werken aan de wereld van bedrijfskunde, dier-, food- en/of agribusiness? Dan is onze hogeschool de ideale plek voor jou!

Dronten met nieuwbouw